Wishlist alias co bych chtěla dělat v prosinci

01.12.2014 22:30

Jak už jste určitě zjistili dnes je 1.prosinec. Moje Vánoční nálada na mě padne vždy až tohoto dne :P Začnu přemýšlet nad dárky. Dneska jsem koupila dárek mamce a objednala dárek kámošce, takže se to pomalu, ale jistě plní. Většinou sháním dárky na poslední chvíly, tak jsem si řekla, že letos udělám vyjímku. :) S touto náladou mě taky začne napadat, co všechno bych chtěla dělat v prosinci a o Vánocích :) Třeba máme některé body společné :P 

  1. Koupit všechny dárky
    - Jak už jsem psala, chtěla bych to stihnout co nejdřív :D :)
  2. Chtěla bych si užít sněhu
    - Takhle to zní trochu pofidérně, ale doufám, že vůbec nějaký sníh bude :D Chtěla bych se procházet přírodou, když jsou krásně namrzlé větvičky, vyfotit nějaké hezké fotky atd.. :)
  3. Zajezdit si na snowboardu
    - Miluju snowboarding a vzhledem k tomu, že jedu v březnu poprvé do alp na lyžák, tak bych se chtěla trochu rozjezdit :D
  4. Relaxovat
    - Takové to horké kakao, knížka a deka není vůbec k zahození :3
  5. Kreslit
    - Samo sebou, že bych měla něco nakreslit, když už budu doma :) (Na intru moc času není)
  6. Jet za kámoškou do Prahy
    - Strašně se tam těším :3 :3
  7. Trávit čas se svými kamarády
    - Taky jedna z mých nejoblíbenějších činností :)
  8. Prohlížení WE HEART IT <3
    - To zaručeně patří k mým Vánočním aktivitám
  9. Sledování pohádek
    - Sice je to každý rok stejný, ale co :) Aspoň je rodina pohromadě :)
  10. Užít si Silvestr a Nový rok
    - Absolutně nevím kde a jak zatím, ale musím vymyslet něco epického :D :)

Toť tedy můj seznam přání pro prosinec. A jaký je ten tvůj?? :) Napiš mi do komentářů, co děláš o Vánocích ty?! :) Pokud jsis taky dělala nějaký wishlist tak mi napiš tvůj blog do komentářů a ráda se kouknu :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Diskusní téma: Wishlist alias co bych chtěla dělat v prosinci

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek