Vánoce, natěšenost?, nuda a přitom spoustu práce

19.12.2014 16:54

Zima stále nepřichází, pokud zrovna ve vašem městě sněží, tak vám můžu jen tiše zvidět. Jediné co v našem městě přináší pocit toho, že se blíží Vánoce, je rozhlas, který mám přímo pod oknem. Skoro každodenní hrání koled už mi pomalu leze na nervy, jelikož pak celý den chodím a zpívám jednu a tu samou koledu, kterou jsem ráno slyšela.
Nepatřím mezi lidi, kteří se tak strašně těší na Vánoce. U nás doma je to většinou takový ten shon kolem všeho možného i nemožného. Nejradši se vždy vypařím do pokoje s horkým kakaem a v klídku si dělám, co potřebuju. :) Většinou balím poslední dárky, něco kreslím nebo tak něco :)
Vánoce tedy moc v lásce nemám, ale je fajn být doma ^^
Je tu pár otázek ... 

  1. Proč je článek dnes, když je pátek??
    Jelikož chodím na úplně úžasnou školu, kde máme neustále nějaký volno. :3 Jako dnes a tudíž se nudím a píšu tento článek. :)
  2. Proč jsem nezměnila obrázky v galerii??
    Vzhledem k tomu, že venku to vypadá jak na jaře, neměla jsem chuť dávat na blog zimní obrázky, nějak mi to k sobě prostě nesedí i když je prosinec. Nové obrázky určitě budou!! (Doufám, že co nejdřív) :)

Někdo tráví prázdniny flákáním, někdo cestováním, někdo chce být s rodinou či přáteli a někdo se chce dokonce učit. Já mám letošní zimní prázdniny přesně naplánované den po dni :D
22.12. mám narozeniny.. ano jsem takové Vánoční dítě :D Pak je tam pár dní na to abych se věnovala mým přátelům, které jsem dlouho neviděla ^^  Štědrý den je věnovaný rodině :) Pár dní mého osobního klídečku :D Poté jedu do Prahy za kamarádkou :) Vrátím se před silvestrem (ten vůbec nevím, jak budu slavit) :D No a nakonec je tam pár volných dní, které mám zatím opravdu volné :D :)
Dále jsem se rozhodla, že budu na pár dní blondýna :D (šílenec). Hodím vám sem pak fotku, když budete chtít. :)
Toť asi pro dnešek vše, jen takový blábolení okolo Vánoc :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Vánoce, natěšenost?, nuda a přitom spoustu práce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek