The Secret

12.12.2014 15:16

Stay positive!!

Konečně se dostávám k tomuto článku :) Dlouho jsem se na něj připravovala, možná bude opět trošku delší, ale doufám, že vás to neodradí, protože tohle stojí opravdu za to :) Šířím to už skoro rok všude.. přátelům, rodičům, učitelům. Opravdu všude. Kamarádka jsi z toho už dělá srandu a vždycky říká: "Ta tím nakazí každého" :D Je to tím, že bych chtěla pro všechny na světě jen to dobré. Není to tak, že bych chtěla měnit svět nebo tak něco. Jen bych si přála, aby byli všichni na světě šťastný :) A díky tomuto to je opravdu možné.. ZÁLEŽÍ JEN NA VÁS!! :)

Ani nevím, čím začít protože je toho opravdu hodně, ale nejlepší bude, když vás nejprve odkážu na film, ve kterém je to všechno popsáno... Ke zhlédnutí např. zde... www.youtube.com/watch?v=j6cRB4hb3mg
V tomto filmu je to všechno popsané, ale já vám o tom taky něco napíšu .. :) Ptali jste se někdy sami sebe "Jak vlastně funguje život??" Věříte na zázraky nebo na osud? Já se přikláním spíše k těm zázrakům :) Celý svůj život ovládáte svou myslí!! Takhle to zní neuvěřitelně co?? A už teď si nejspíš říkáte, co to tu plácám za blbosti. Blbosti to rozhodně nejsou, ačkoliv se to tak zdá :) Všechny dobré, ale i ty špatné věci jste k sobě přivolali vy!! Abyste to lépe pochopili, ukážu vám to na konkrétním příkladu... Pokud si v životě říkáte: "Mám málo peněz" Tak skutečně máte a budete mít málo peněz. Ovšem, když si začnete říkat "Mám spoustu peněz" nebo "Jsem tak bohatá" Tak k vám peníze sami najdou cestu, třeba je jen někde najdete na cestě, když půjdete ze školy nebo z práce. A nebo se k vám dostanou nějak úplně jinak, jediné co musíte udělat je věřit, že se to opravdu stane. Můžete si přát cokoliv chcete! Zdraví, peníze, lásku nebo cokoliv jiného. :) Zázrak co?? :D Možná mi nevěříte a to už je jen na vás.. Co myslíte?? Stojí to za zkoušku?? Je to tak jednoduché.. :)
Další věc, kterou je důležité dělat pro splnění vašeho přání je být vděční.
1. Buďte vděční, za to co máte!!
Většinou za mnou chodí lidé, s tím, že nemají být za co vděční.. To je ta největší lež, kterou slýchávám. Můžete dýchat?? Buďte vděční za své plíce!! Vidíte?? Buďte vděční, že vídíte, že máte zdravé oči!! Máte kde bydlet?? Buďte vděční za svůj domov!! To jsou jen ty nejzákladnější věci, za které můžete být vděční a mohla bych pokračovat. Já jsem si půl roku, psala každé ráno 10 věcí za co jsem vděčná. Když to spočítáme průměrně.. 10 věcí x 30 dní x 6 měsíců = 1800 věcí, za které jsem vděčná. Docela hodně, když na to tak koukám.. Byl to úžasný půl rok, ve kterém se mi plnilo všechno co jsem chtěla, přicházeli ke mně jen dobré věci atd.. Bohužel na intru není klid ani čas, takže nyní nepíšu, ale chtěla bych zase začít. Průměrně mi to zabralo každé ráno tak půl hoďku. Stojí vám půl hoďka, každý den, za celkově skvělý život se vším co chcete. Buďte vděční, opravdu za cokoliv, můžou to být naprosté kraviny. Třeba děkuji, že jsem čekala na zastávce jen chvilku, než přijel autobus. Uvidíte změny ve vašem životě na vlastní oči :)
2. Buďte vděční ještě před tím, než se to stane!!
Například si můžete, během normálních všedních věcí, říkat v duchu co se dnes má stát. Za každou věcí si řekněte děkuji. Něco jako děkuji, že to dopadlo dobře. Jdete dneska na nějakou důležitou schůzku nebo třeba na rande?? Říkejte si ještě předtím, než tam jdete DĚKUJI, děkuji, že to dopadlo skvěle. Uvidíte, že to tak nakonec doopravdy bude.
3. Buďte vděční, že se to stalo!!
Dopadla vaše zchůzka dobře?? Není nic jednoduššího, než být opět vděční.
Říkáte si proč bych tohle všechno dělal?? Protože, kdyby jste nebyli vděční, tak se nic z toho nemusí stát.. :) 

Pokud jste se dočetli až sem, tak si asi říkáte "Vážně to funguje??" ... Ano funguje!! :) Říkala jsem si to samé, když jsem the secret viděla poprvé. Okamžitě mě to zaujalo a začala jsem hledat další informace. Koupila jsem si knížku od Rhodny Byrne - The secret (Tajemství) a přečetla další dvě knížky (Moc a Kouzlo), které se zabývají přesně tímto :) Nejvíce mi asi pomohl třetí díl tedy the Magic (Kouzlo). Ve kterém Rhonda Byrne popisuje, co máme každý den udělat, pro lepší život. :) Skutečně to funguje a zázraky se vám budou dít před očima.

Když jsem to poprvé vyprávěla kamarádce, nevěřila mi. Nnevěřila mi ani dlouho po tom a odmítala s tím mít cokoliv společného. Po nějaké době co jsem jí nedala pokoj, tedy řekla, že se na to podívá. Když jsme se druhý den viděli, byla z toho absolutně nadšená a začala se mě ptát na různé otázky ohledně toho jestli to funguje a od té doby věří :) Pokud si to chcete sami ověřit, zkuste pro začátek jednoduché věci. Taky jsem tak začínala. Tehdá jsem to zkoušela s tím, že bych chtěla aby mi někdo nabídl čaj. Dva dny jsem chodila a říkala si "Děkuji, že mi nabídl/a čaj". Nikomu jsem o mém malém pokusu neřekla a pak najednou z ničeho nic mi kamarád na jedné akci řekl jestli nechci také čaj, nevěřila jsem tomu, mohla to být náhoda, ale když jsem v ten samý den šla ještě ke kamarádce a ta mi nabídla čaj (to nikdy nedělá) věděla jsem, že to rozhodně náhoda není. A jak čas plynul, stávalo se mi čím dál častěji, že to fungovalo na různých příkladech :) Mám spoustu příběhů, kdy se mi splnilo nesplnitelné, ale tím vás tu nebudu otravovat, můžete mi popřípadě napsat, kdyby vás to zajímalo :)
Ze začátku jsem také nevěřila ani tomu filmu, vždyť ti lidé, to můžou hrát. Ale.. Jeden pán (Jack Canfield) tam vypráví jak napsal knížku "Slepičí minipolévka o ..." (Má více dílů) Když jsem si asi o měsíc později vzpoměla, že tu knížku mám doma, nevěřila jsem svým očím, ale opravdu ji napsal Jack Canfield. Mohla bych tady vyprávět o spoustě příkladů, kdy jsem si ověřila, že zákon přitažlivosti opravdu funguje, ale teď je to hlavně o vás. O tom abyste to pochopili vy!! :)
Více se můžete dozvědět také na stránkách www.thesecret.tv/index.html, kde můžete také nalézt příběhy lidí z celého světa, kteří poznali the Secret :)

Pokud jste se dočetli až sem, tak máte můj obdiv. Pokud vás to zaujalo a chtěli by jste se na něco zeptat, můžete mi napsat na stránku na facebooku nebo mně osobně na facebook, nebo do komentářů. Ráda vám odpovím, pomůžu nebo poradím. :) (Všechny odkazy naleznete v rubrice kontakty) :)
Doufám, že vám to něco dá, nebo vás to alespoň zaujalo :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

The Secret

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek