Šťastné a veselé :)

25.12.2014 11:46

A máme po Vánocích. Jak jste si je užili?? :)

Můj včerejší den probíhal nějak takto... Vstávala jsem kolem 9 hodiny. Udělala jsem si snídani, pustila písničky. V 11:00 přijeli rodiče s babičkou ^^ Dělala jsem něco v photoshopu, povídala si s babičkou :) Měli jsme takový menší oběd. Odpoledne jsme se jen tak flákali, koukali na pohádky atd.. Nic zajímavého, kolem půl šesté jsme si nandali večeři a poté jsme si dali dárky. :) Večer jsme opět koukali na pohádky a později jsem volala na skype :) Toť zkráceně můj Štědrý den :)

A co jsem tedy našla pod stromečkem?? :)

Tuhle úžasnobožskou mikinu :3 Je tak příjemná na dotek, jako bych byla plyšák ^^ :D

Bačkorky z Deichmanu, ty jsem si vybírala sama :)) jsou teploučký :3

Já ty mikiny prostě miluju. Dostala jsem mikinu na snowboard, kterou jsem si taky okamžitě oblíbila :) Tři měsíce jsem sháněla teplou mikinu a prostě nikde jsem nenašla žádnou, která by mi vyhovala :( A teď... konečně mám užasnou mikču :3


Tahle věc mě opravdu zaujala.. Je to takový ohřívač nohou :D Vložíte dovnitř takový ten termopytlík (nevím jak se tomu říká) :D do dvou otvorů vložíte nohy a můžete relaxovat :D :)

Nakonec jsem ještě dostala čtečku knih PocketBook Touch Lux 2. Tu jsem si taky vybírala sama a strašně jsem se na ní těšila :) Musím uznat, že je fakt skvělá :) 

Takhle tedy vypadaly moje Vánoce :) Teď budu pár dní odpočívat a v sobotu jedu do Prahy, takže článek v neděli pravděpodobně nebude. Ale určitě něco napíšu teď a nebo tedy až se vrátím :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Šťastné a veselé :)

Titulek: style-et-vie.blogspot.com Vložil: Karolína Datum: 02.01.2015

Moc krásné dárečky hlavně ty bačkůrky <3

Přidat nový příspěvek