Narozeninyy ^^

22.12.2014 15:23

Dneska je můj narozeninový den, připravila jsem si tedy narozeninový tag. Vždycky jsem chtěla mít narozeniny v létě, protože v tomto nudném zimním období se toho moc dělat nedá. Na druhou stranu můžu být ráda, že nejsem na 24.12. to by se mi opravdu nelíbilo :D

1.Kdy máš narozeniny?
Dnes ^^ Tedy 22.12.
2.Kolik ti bude let?/doslova v kolik let se proměníš?
Nyní už je mi 16 let :)
3.Co byl tvůj nejoblíbenější dárek který jsi kdy dostala?
Myslím, že poiky byly skvělý dárek, ale jinak jsem nadšená z čehokoliv co dostanu :)
4.Budeš mít/měla jsi párty tento rok? Pokud ano, co budeš dělat/dělala?
Slavila jsem včera skromně s dvěmi nejlepšími kamarádkami :)
5.Jak obvykle slavíš své narozeniny?
Většinou doma, jen s nejbližšími přáteli :) A potom s rodinou :)
6.Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?
Všechny narozeniny jsou pro mě skělý :) Každé jsou něčím vyjímečné :)
7.Pokud by jsi měla neomezené množství peněz na tvoje narozeniny, co by jsi s nimi udělala?
Schovala bych si je na pozdější cestu světem :)
8.Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?
Nedělám si seznam přání, většinou ani nevím co bych si přála dostat, jsem dost skromná :)
9.Kdyby ti zbývaly jenom jedny narozeniny, co by jsi na ně dělala?
Snažila bych se udělat věci, který jsem vždycky chtěla zkusit, řekla bych všem něco hezkého, byla s přáteli :)
10.Ukaž "trapnou" fotku z narozenin!
Tahle je fakt kráásnáá ... :D

11.Máš nějaké tradice na narozeniny?
Vždycky mám dort :D
12.Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne tvých narozenin?
Nejoblíbenější je přesně ten čas kdy jsem o rok starší takže 15:05 :D :)
13.Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?
Rodiče začali říkat místo "až ti bude šestnáct, tak tě pustíme" ...."AŽ TI BUDE SEDMNÁCT, TAK TĚ PUSTÍME" :D
14.Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi jí někdy dělala pro někoho jiného?
Myslím, že ne :/ :)

To by bylo tedy pro dnešek vše. :) Doufám, že se vám narozeninový tag líbil :) a zase příště u dalšího článku :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Narozeninyy ^^

Titulek: Letní dítě Vložil: Naoki-Keiko (naoki-keiko.blog.cz) Datum: 10.01.2015

Já mám narozeniny v létě, ale není to žádná výhra (i když já jsem na to docela pyšná, haha). Protože červnové dítě (počítám léto podle kalendáře) nemá moc času své narozeniny pořádně ani řešit, škola se totiž blíží ke konci a všude je zmatek. A vždycky na mé narozeniny bývají jakési nepěkné sportovní či výletové dny, takže si na mě vzpomene jen pár nejbližších přátel a rodina samozřejmě.
Takže velmi opožděně všechno nejlepší a měj se hezky.

Přidat nový příspěvek