Můj pohled na svět ^^

10.12.2014 18:45

Opět jsem nestihla napsat článek, takže se omlouvám, ale občas se toho fakt sejde tolik... no však to určitě znáte :D
Právě teď ležím v posteli a absolutně nemůžu mluvit. Jen šeptám!! Prostě ze mě nevypadne ani slovo :D Je to na nervy, v poslední době jsem docela ukecaná, a už fakt nemůžu. :( A to jsou to teprve dva dny co nemůžu mluvit. Asi zánět hlasivek :D joo supeer ^^ :( Zrovna teď bych chtěla být na intru víc než si myslíte, ale to je fuk :D Kdyby jste měl někdo jakýkoliv tip, jak bych mohla zase začít mluvit, byla bych moc vděčná, kdyby jste mi jej napsali dolů do komentářů.. ^^ (Vážně prosííím)
Sice jsou to dva dny, ale je pro mě je hrozné celé dopoledne nemluvit. Ale mnohem horší je sedět mezi lidmi, kteří si povídají a já jim zatraceně nemohla přispět svým názorem. Protože by můj šepot nikdo z nich neslyšel :D Každý den přehlížíme tolik věcí. Tolik věcí, které bereme jako samozřejmost. Ani si neuvědomujeme některé věci, dokud o ně nepřijdeme. Měli bychom být vděční, za to všechno co nám život dává. Občas je to fakt neuvěřitelné, nesmíte ani na chviličku o něčem pochybovat.. Vzpomínám si, že jsem se v minulých dvou týdnech zamýšlela nad tím, jak vlastně může člověk mluvit?? Jak to tělo dokáže udělat, že z nás vychází zvuky?? Nechápala jsem to!! Avšak teď jsem si uvědomila, že není důležité to chápat. Důležité je věřit a být vděční za to, že mluvit můžeme ^^ JSEM OPRAVDU VDĚČNÁ, ŽE JSEM ZDRAVÁ, A ŽE MŮŽU MLUVIT!! :) Tohle je přístup, k životu, který já uznávám :) Vzhledem k tomu, že jsem teď doma, tak vám k tomuto napíšu do konce týdne víc :) Pokud vás to bude zajímat, tak sem určitě mrkněte :) Chystám to už delší dobu, tak doufám, že vám to dá něco do života :) Ale to už fakt až příště :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

Můj pohled na svět ^^

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek