Konečně čas

10.10.2014 20:36

Škola
... spousta věcí a úkolů, ačkoliv skoro nic nedělám :D snažím se učit, ale i to nemá moc cenu :D Musím se s vámi podělit o to, že jsem si napsala v tomto týdnu MALOU písemku o 30 OTÁZKÁCH -_- :D což bylo fakt úžasný ... čekám na známku ... :D

Intr
Neustále chodíme ven, den co den je na intru fajn :) 

Kreslení
Vůbec nestíhám kreslit :( Tady jen jeden obrázek z mé praxe... :) (Téma: Slunce, technika: Papír)

Na naší úžasné pětihodinové výtvarce kreslíme neustále jenom kostičky :D pořád a dokola... jenom jinak sestavené .. A k tomu se váže taková vtipná story..
Náš pan učitel (je fajn) nám poskládal kostičky. Tentokrát až moc složitě.. A když odešel, tak jsme chvilku váhali jestli to máme nějak předělat, protože jsme zjistili, že to nikomu nejde nakreslit.. :D a tak se spolužačka zvedla a sundala z toho tři kolečka na spodu .. (to nejtěžší) a zase si sedla jako by nic, všichni jsme se shodli na vážné tváři. Ačkoliv pár lidem (včetně mě) :D cukali koutky. Učitel přišel a říká: "Tam něco chybí" a my jako co by chybělo? a učitel dodává "ty křesla vedle v místnosti" :'DD načež už jsme se většina smála, protože to nikdo nečekal. :DDD Do konce hodiny si učitel ničeho nevšiml a my si v klidu dokreslili, co jsme si postavili :D  Chudák učitel :( :D 

Books
Momentálně konečně dočítám 'Padesát odstínů temnoty' <3 Takže snad budou i další recenze :)

Co je ještě new?!
Krom toho, že jsem si obarvila hlavu ...


Na levo neupravená a nenamalovaná ^^ pravá fotka se mi nelíbí (moc upravená, ale jinak by to nešlo vidět), ale tak máte ji tu.. :) :)
This color is best <3

Galerie
Nové obrázky :) Tentokrát jsou všechny moje.. Byla jsem fotit v přírodě.. Tak snad se vám líbí nebo vám to nevadí :) Je jich pouze 10, protože pokud se někdo kouká na blogy přes telefon(já to tak dělám), tak se tam ty fotky ukazují všechny na hlavní stránce a trvá strašně dlouho než sjedete ke článkům a ostatním věcem :) Takže tak.. 

To bylo asi takové shrnutí co je novýho, proč nebyli žádné články v poslední době. :)
Mějte se a smějte se :) Canli

 

Konečně čas

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek