Hello Autumn!!

25.09.2014 16:55

Máte rádi podzim?! Já ano!! :)
Všude je spoustu barev, opadává listí, ve vzduchu taková ta příjemná vůně a vůbec nejradši mám podzimní oblečení :D Miluji mikiny a na podzim je to pro mě uplně nejlepší. :) Dále třeba válenky, nebo svetříky :)
Je jen jedna věc, kterou na podzimu ráda nemám a to je vítr.. -_- Prostě a jednoduše mi vadí vítr (myslím, že v tom nejsem sama) :D
Na podzim mám však nejraději asi přírodu. Ráda se procházím a fotím všechny ty barvy, které příroda vytvořila :)
Pro mě je to uklidňující a užitečné. Nabíjí mě to energií, optimismem a motivuje mě to k novým věcem :) Kolik toho skrývá taková jedna procházka.. jde jen o to vidět to co ostatní nevidí a nebo to vidět aspoň jinak :)
Každý rok na podzim, začínám mít takovou tu lenivou náladu.. a na to je nejlepší vzít knížku, udělat kakao nebo čaj a jít se válet když mám náladu tak si i zapálím svíčku, ale to většinou, až když přichází sníh :P Zrovna dneska jsem objevila ve Varnsdorfu čajovnu a koupila si můj nejoblíbenější čaj (který jsem tam objevila úplně náhodou). Takže jsem úplně šťastná, protože lepší čaj jsem nepila :3

Na podzim, mám taky chuť kreslit a vyrábět různé věci, takže se můžete těšit na DIY články :) Taky proto, že už budu doma a budu mít k vyrábění mnohem víc prostředků :)
O víkendu se chystám někam do přírody tak budou určitě nějaké fotky (doufám, že bude tedy hezky) + změním celou galerii na podzimní téma :)
A jak trávíte své podzimní dny vy?? Lenošíte nebo máte taky takovou všelijakou náladu jako já ... chvilku bych se unudila a chvilku mám zase spousty motivace a nápadů :P Napište mi pod článek co vás nejvíce baví nebo naopak nebaví na podzimu :)
Mějte se a smějte se :) Canli..

Hello Autumn!!

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek