7 Days Project

16.11.2014 21:24

Před chvilkou jsem se nechala inspirovat a rozhodla jsem se, že se zúčastním tzv. 7 days project. Jde o to že každý den v tomto následujícím týdnu vyjde článek na dané téma ...

Můžete se tedy těšit na tyto články:

  1. 20 faktů o mně
  2. Můj vysněný domácí mazlíček
  3. Co se skrývá pod názvem mého blogu
  4. Kde se vidím za deset let
  5. Jak jsem se změnila v předešlých 2 letech
  6. Mí nejlepší kamarádi od školky až po dnešní den
  7. 3 dobré a 3 špatné věci, které se mi staty v průběhu této výzvy

Zapojte se i vy do této výzvy. Myslím, že stojí za to!! :) Pokud se zapojíte, napište mi do komentářů, váš blog ať můžu sledovat i ostatní a ne jen jeden blog, na kterém je tento tag :)
Takže zítra se můžete těšit na první článek. :) Mějte se a smějte se :) Canli :)
Inspirovat jsem se nechala zde: https://eliskanovakova.blogspot.cz/

 

7 Days Project

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek