#7 3 dobré a 3 špatné věci, které se mi staty v průběhu této výzvy (7 Days Project)

30.11.2014 09:22

7 Days Project

A je tu poslední den ze sedmi denní výzvy. Já jsem si sedmi denní výzvu naprosto užila!! :) Nejen, že jsem si díky ní uvědomila některé věci, o kterých jsem psala.. Například, když jsem psala o mých nejlepších kamarádech vzpomínala jsem na skvělá léta na základce :) Ale celkově mě výzva opravdu bavila. :) Bylo skvělé, nechat všechno tak jak je, jít si sednout k počítači a napsat článek pro nový den. Návštěvnost blogu se taky trochu zvýšila :) Ačkoliv se stále držím na směšných číslech kolem 10-30 návštěv za týden. Mě to dělá neuvěřitelnou radost, protože mě psaní opravdu baví a doufám, že i vás baví mé články :)
A abych to shrnula tak 3 dobré věci...

  1. Našla jsem si čas jen pro sebe
  2. Maličko se zvýšila návštěvnost blogu
  3. Zavzpomínala jsem si na staré časy

3 špatné věci...

Na věcech, lidech ani činech  většinou nehledám špatné věci. :) Nejen, že si tak ničíte svůj život, ale zároveň máte špatnou náladu i v té chvíly, kdy přemýšlíte nad tím špatným. Na druhou stranu musím říct, že jediné špatné na sedmi denní výzvě bylo to, že jsem musela odjet a tento týden byl náročný. Tudíž jsem nestihla dopsat poslední dva články včas.. :( Hlavní však je, že jsem je vůbec dopsala :) Otestovala jsem si svou vytrvalost. Nad kterou zírám i tak, když ještě stále píšu tento blog :) Ale dopředu mě ženete vy čtenáři :) Vaše komentáře a pocit toho, že to nepíšu jen tak :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

#7 3 dobré a 3 špatné věci, které se mi staty v průběhu této výzvy (7 Days Project)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek