#3 Back to school Výbava

12.09.2014 22:18

Každý z nás se nějak připravuje do školy. Vzhledem k tomu, že jdu do prváku tak jsem tomu dala větší péči :)
Takový základ mých důležitých věcí do školy :)

Psací potřeby u mě v penále nemůžou chybět ^^ Nejlepší je, když jich mám co nejvíc ^^

Nová škola - nový penál. Taky už byl nutný!! :D Potřebovala jsem penál, do kterého se mi bude všechno vejít, ačkoliv tento je docela hodně velký, ale i přesto nacpaný :D (VotočVohoz)


Svačinové krabičky :3 Na nejlepší svačiny :3 (Kaufland)

Úplně nejvíc ráda jsem za tyto fixy. Používám je na na nadpisy, podtrhávání a tak.. Dlouho jsem je nemohla nikde sehnat. A nakonec jsem na ně narazila úplně náhodou ^^ (Kik)

Desky na eurodesky :D Důležitá věc pro mě. Na zadní stranu jsem si přilepila kus batikované látky jako kapsičku, abych si do ní mohla dávat rýsovací potřeby, tedy především pravítka. :) (Desky sežene kdekoliv v papírnictví)

Miluju Converse!! :3 Takže, když jsem tento batoh viděla v Chorvatsku v jednom krámku. Věděla jsem, že ho musím mít :3

Nové botky na tělocvik :) Není co dodat :) (Sportisimo)

#3 Back to school Výbava

Titulek: ... Vložil: Anonym Datum: 14.09.2014

Mě se nezobrazují ty obrázky :/

Titulek: Re: ... Vložil: Canli Datum: 10.10.2014

Já vím :( nějak záhadně mi to zmizelo .. .teď už by to snad mělo jít :)

Přidat nový příspěvek