#2 Můj vysněný domácí mazlíček (7 Days Project)

18.11.2014 18:29

7 Days Project 

Můj vysněný domácí mazlíček?! :) Když jsem byla malá a měla jsem takové ty dětské představy, tak jsem chtěla hrozně žirafu. Jelikož mám pokoj ve druhém patře našeho domu, chtěla jsem, aby ta žirafa koukala ke mně do pokoje a já si s ní mohla povídat :D I když toto bylo nesplnitelné přání (což jsem zjistila až později...) byla jsem z toho dlouho zklamaná... Svých nadějí na mazlíčka o kterého bych se mohla starat jsem se nevzdávala :D

Když jsem byla menší, jezdili jsme na Moravu za tetou a strejdou. A teta se vždy starala o dvě želvy jedné místní holky :) Já jsem si želvy samozřejmě okamžitě oblíbila, protože pro mě byla strašná sranda, když jsme náhodou želvy nehlídali a během pár minut jsme je museli hledat po celém parku, kde jsme je nechali pobíhat :) Pamatuji si, že jsem se tomu vždy smála, protože pro mě bylo hrozně komické hledat želvy po parku :D

Když jsme se vrátili z Moravy, rodiče nakonec povolili, že si pořídíme želvu. Bohužel změnili názor poté co uviděli, kolik taková želva stojí.. :( :D Naštěstí jsem ve zverimexu uviděla křečky a okamžitě se zamilovala do nich :3 Během delší doby jsem měla asi 5 křečků. Všechny možné druhy .. Zlaté, Roborowské, Džungarské a další.. Dokonce jsme měli na základce kroužek zvířat, kde jsme chovali všechno možné :D :3 Chodívali jsme s kamarádkami k sobě i s křečky a dávali  je k sobě. Oni si spolu vždy hráli a pobíhali.. Vyrobili jsme pro ně z krabic takové obří hřiště kde měli všelijaké prolejzačky, houpačky, tunely atd. :)

Mezitím jsem si pořídila ještě králíka. To bylo taky číslo.. Co mohl to rozkousal od oblečení až po všechny možné dráty a plastové věci a tak. :D
Krom těchto zvířat, které jsem měla.. jsme měli také psa, který později odešel, ale pořídili jsme si nového. :) Jmenuje se Berry, vzali jsme si ho z útulku :) Vždy mi bylo líto pejsků v útulku, tak jsem chtěla alespoň jednoho zachránit :) Dalo by se říct, že on je nakonec můj vysněný domácí mazlíček.... :))
Mějte se a smějte se :) Canli :)

#2 Můj vysněný domácí mazlíček (7 Days Project)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek