#1 20 faktů o mně (7 Days Project)

17.11.2014 12:14

7 Days Project

Jak jsem včera psala zapojila jsem se do této výzvy :) První článek je tedy 20 faktů o mně. Jelikož si některá fakta můžete, už teď přečíst ve složce "Něco o mně" nahoře v pravo na stránce, tak se pokusím aby se fakta neshodovali :) Myslím, že nemusím dál sdržovat a jdeme na to :)

  1. Na stránce mě znáte pod přezdívkou Canli
  2. Za dva měsíce je mi 16 :3
  3. V létě nejradši jezdím na in-line :)
  4. Mám skoliosu (křivou páteř)
  5. Snažím se chodit každý týden do bazénu a posilky (zatím to vychází) :D
  6. Mám malou slovní zásobu, proto jsem si oblíbila psaní všeho možného (taky, že už je to lepší)
  7. Napsala jsem kamarádce 21 stránkový dopis na A4 :D
  8. Miluju hudbu a dobré jídlo
  9. Strašně málo jím
  10. Nejradši mám malinké roztomilé věcičky (kotvičky, sovičky atd..)
  11. Lidi se mi většinou smějí, jak se směju a já se směju jim, že se mi smějí :D (začarovaný kruh)
  12. Illuminati everywhere!! :D
  13. Miluju We heart it a všechny motivační obrázky :)
  14. Mám ráda Vánoční atmosféru, ale nemám ráda Vánoce :( :)
  15. Jsem zapsaná ve dvou knížkách, jak jsou nahoře na skalách :) Horolezectví je super!! :)
  16. Doslova miluju CONVERSE!! :O :D
  17. Jsem flegmatik a sangvinik :3
  18. Pořád, ale pořád se směju :D (někdy jen tak bezdůvodně)
  19. Chutnají mi kyselé věci :D
  20. Dokážu se skvěle sebeovládat :D

To by bylo vše :) Zítra se můžete těšit na další článek :P Kdyby jste o mě chtěli vědět něco víc můžete se mě zeptat na mém asku ask.fm/Canliiii :)
Mějte se a smějte se :) Canli :)

#1 20 faktů o mně (7 Days Project)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek